Om Klubben

Tinglev Rideklubs udendørs faciliteter

Klubben råder over et stort og flot udendørs anlæg med dressur- og springbaner. Af dressurbaner har vi en 20x40 m bane med ekstra højt hegn, og to 20x60 m baner med hvidt lavt hegn samt

en opvarmningsbane. Af springbane har vi en stor græsspringbane med achnergrav, banket og opvarmningsbane ved siden af. Der er også 4 luftefolde, og 5 marker hvor hestene har mulighed for at komme på græs hele døgnet i sommer månederne.

Vore indendørs faciliteter

Der findes 2 ridehaller på henholdsvis 20x60 m. og 20x50 m. Hallerne er bygget sammen parallelt hvilket skaber et hyggeligt og trygt miljø. Dette bevirker også ,at man som publikum under stævnerne kan følge med på opvisnings- og opvarmningsbanen på samme tid. Lige ved siden af ligger stalden med bokse i forskellige størrelser. Der er plads til ca. 50 heste og ponyer. Derudover er der 2 vand-spiltove, mulighed for at leje skabe til ens udstyr samt et opvarmet sadelrum. Ligeledes er der en lille stald ved siden af med plads til 10 heste. Der findes også vaske plads, solarium og et sadelrum.